Brillet24.fi Nettikaupan sopimus- ja toimitusehdot voimassa 10.2.2015 alkaen.
Brillet24.fi on Rovaniemen Optiikka Oy:n ylläpitämä verkkokauppa.
Brillet24.fi
Rovaniemen optiikka Oy
Koskikatu 22
96200 Rovaniemi
Sähköposti: brillet24@brillet.fi
Puhelin: 0400 448 922
Y-tunnus: 2569952-4
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Verkkokaupassa tuotteidemme hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden tuotevalikoiman, hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokauppamme kautta osoitteesta www.brillet24.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilaaminen ja tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Brillet24.fi käyttää maksutapahtumissa Checkout Finland Oy:n ylläpitämää maksunvälityspalvelua:
Checkout Finland Oy
PL 322
33101 Tampere
Y-tunnus: 2196606-6
Lue Checkout Finland Oy:n tarkat maksuehdot
Brillet24.fi -verkkokaupassa voi maksaa kotimaisilla verkkopankkitunnuksilla, laskulla, osamaksulla sekä yleisimmillä luottokorteilla.
Maksettuasi ostokset lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet yhteystietomme, yhteenvedon tilauksestasi, tilauksen hinnasta sekä toimituskuluista.
Jos olet luonut verkkokauppaan käyttäjätunnuksen, voit tarkastaa tilauksen sisällön sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit tarkistaa toimituskulut valittuasi ostoskorissa maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjeenä, maksikirjeenä tai Itellan postipakettina.
Tavarakaupassa asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen (KSL 15 §) 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Kuluttajansuojalain mukaisesti (KSL 7 § ja KSL 16 §) tietyissä tuoteryhmissä on asiakkaan peruutusoikeutta etämyynnissä rajoitettu.
Tavaratuotteilla on vuoden mittainen valmistajan perustakuu, joka kattaa valmistus- ja materiaaliviat. Takuupalautuksissa ota yhteyttä ensin Brillet24.fi:n asiakaspalveluun. Annamme tarkemmat ohjeet palautuksen hoitamiseksi.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta.
Palautusosoite:
Brillet24.fi
Rovaniemen optiikka Oy
Koskikatu 22
96200 Rovaniemi
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, se on vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen brillet24@brillet.fi tai puhelimitse: 0400 448 922.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Brillet24.fi käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Ilman asiakkaan erikseen antamaa lupaa asiakkaan yhteystietoja ei käytetä Brillet24.fi:n tai sen yhteistyökumppaneiden markkinointiin.
Asiakkaan yhteystiedot voidaan luovuttaa tavarantoimittajalle tuotteiden postitusta varten, jos tavarantoimittaja on joku muu kuin Brillet24.fi.
Kello 13 mennessä tehdyt tilaukset käsitellään saman päivän aikana
Ostoskorisi on tyhjä