Brillet24.fi

Toimitusehdot

Brillet24.fi Nettikaupan sopimus- ja toimitusehdot voimassa 10.2.2015 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Brillet24.fi on Rovaniemen Optiikka Oy:n ylläpitämä verkkokauppa.

Brillet24.fi
Rovaniemen optiikka Oy
Koskikatu 22
96200 Rovaniemi

Sähköposti: brillet24@brillet.fi
Puhelin: 0400 448 922

Y-tunnus: 2569952-4

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Verkkokaupassa tuotteidemme hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden tuotevalikoiman, hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokauppamme kautta osoitteesta www.brillet24.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilaaminen ja tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Brillet24.fi käyttää maksutapahtumissa Checkout Finland Oy:n ylläpitämää maksunvälityspalvelua:

Checkout Finland Oy
PL 322
33101 Tampere
Y-tunnus: 2196606-6

Lue Checkout Finland Oy:n tarkat maksuehdot

Brillet24.fi -verkkokaupassa voi maksaa kotimaisilla verkkopankkitunnuksilla, laskulla, osamaksulla sekä yleisimmillä luottokorteilla.

Tilausvahvistus

Maksettuasi ostokset lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet yhteystietomme, yhteenvedon tilauksestasi, tilauksen hinnasta sekä toimituskuluista.

Jos olet luonut verkkokauppaan käyttäjätunnuksen, voit tarkastaa tilauksen sisällön sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit tarkistaa toimituskulut valittuasi ostoskorissa maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjeenä, maksikirjeenä tai Itellan postipakettina.

Vaihto- ja palautusehdot tavarakaupassa

Tavarakaupassa asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen (KSL 15 §) 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Peruutus kuljetus- ja ravintolapalveluissa

Kuluttajansuojalain mukaisesti (KSL 7 § ja KSL 16 §) tietyissä tuoteryhmissä on asiakkaan peruutusoikeutta etämyynnissä rajoitettu.

Takuu

Tavaratuotteilla on vuoden mittainen valmistajan perustakuu, joka kattaa valmistus- ja materiaaliviat. Takuupalautuksissa ota yhteyttä ensin Brillet24.fi:n asiakaspalveluun. Annamme tarkemmat ohjeet palautuksen hoitamiseksi.

Palautusosoite

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite:

Brillet24.fi
Rovaniemen optiikka Oy
Koskikatu 22
96200 Rovaniemi

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmat kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, se on vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen brillet24@brillet.fi tai puhelimitse: 0400 448 922.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Brillet24.fi käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Ilman asiakkaan erikseen antamaa lupaa asiakkaan yhteystietoja ei käytetä Brillet24.fi:n tai sen yhteistyökumppaneiden markkinointiin.

Asiakkaan yhteystiedot voidaan luovuttaa tavarantoimittajalle tuotteiden postitusta varten, jos tavarantoimittaja on joku muu kuin Brillet24.fi.

NOPEA TOIMITUS

Kello 13 mennessä tehdyt tilaukset käsitellään saman päivän aikana

Ostoskorisi on tyhjä